0
Dikirim pada 20 Oktober 2016 di Desain

nutrient agar function


(nutrient agar function) Berhenti merokok Tip Sheet1. Berhenti ayam belanda sejuk! Dalam jangka masa panjang ia teknik yang paling mudah, paling cepat, paling murah dan paling berkesan untuk berhenti merokok. Ia hanya mengambil masa 72 jam sebelum darah anda menjadi nikotin percuma dan gejala pengeluaran fizikal mencapai puncak mereka. Terdapat lebih daripada satu bilion "selesa" bekas perokok di bumi hari ini dan hampir semua daripada mereka berhenti turkey.2 sejuk. Fikiran kita akan cepat lupa sebahagian daripada sebab yang membuat kita ingin berhenti merokok. Ambil masa sekarang untuk menulis sendiri surat penyayang yang akan mengingatkan sepenuhnya anda semua sebab-sebab anda untuk berhenti merokok. Menyimpan surat sebab anda dengan anda dan membacanya often.3. Dapatkan menghapuskan semua rokok anda. Kesemuanya! Beritahu rakan-rakan dan keluarga yang anda telah mula hidup bebas nikotin yang baru. Komited sepenuhnya kepada penyembuhan anda! 4. Berhenti merokok satu hari pada satu masa. Jangan bimbang tentang tahun depan, bulan depan, minggu depan atau esok. Menumpukan perhatian kepada tidak merokok dari masa anda bangun-up sehingga anda pergi ke tidur. Sabarlah penyembuhan anda. Baby langkah! 5. Sikap adalah amat penting kerana kita adalah apa yang kita fikirkan! Jika kita membenarkan minda kita untuk diam di fikiran negatif seperti "berhenti adalah sukar" dan bahawa kita "menafikan diri daripada merokok" kita boleh membuat diri kita sengsara. Jika kita membenarkan minda kita untuk kekal di atas tanggapan positif seperti kebebasan dan penyembuhan kami yang indah dan mulia, atau yang kita lakukan diri kita nikmat, perjalana (nutrient agar function) an pulang kami boleh awesome.6. Berbangga dengan diri anda untuk tidak merokok! Jangan bergantung pada orang lain untuk pride.7 diri anda. Gejala-gejala seperti sakit kepala, tidak boleh menumpukan perhatian, pening, gangguan persepsi masa dan manis yang sentiasa dihadapi oleh ramai, boleh menjadi hasil daripada penurunan gula darah yang berlaku selepas berhenti. Membantu tubuh anda menyesuaikan diri dengan mengelakkan produk gula putih dan dengan meletakkan sejumlah kecil makanan (bahan api) ke dalam badan anda sekurang-kurangnya setiap tiga jam. Sentiasa meninggalkan ruang untuk lebih banyak makanan tetapi tidak pernah membenarkan diri anda untuk berasa lapar. Dapatkan gula anda dari jus dan buah-buahan (jus kranberi adalah sangat baik) .8. Sedar bahawa banyak keadaan rutin akan mencetuskan mengidamkan nikotin. Situasi yang boleh mencetuskan tindak balas yang termasuk: selepas makan, bercakap di telefon, memandu, minum, membaca, kopi, alkohol, menetapkan di bar atau pub, acara sosial dengan rakan merokok, atau aktiviti seperti permainan kad. Cuba untuk mengekalkan rutin biasa anda semasa berhenti merokok. Jika mana-mana acara seolah-olah pasukan kuat, meninggalkannya dan kembali kepadanya kemudian. Jangan rasa anda mesti melepaskan apa-apa aktiviti selama-lamanya. Semua yang anda lakukan sebagai seorang perokok, anda akan belajar untuk melakukan sekurang-kurangnya juga, dan mungkin lebih baik, sebagai bekas smoker.9. Banyak minum jus buah-buahan tiga hari pertama. Ia bukan sahaja membantu nikotin flush dari sistem anda, ia juga akan membantu meningkatkan tahap gula dalam darah anda. Juga, bahagikan (karangan kebaikan dan keburukan internet kepada remaja) berat badan anda dengan dua. Menggunakan nombor yang terhasil kerana bilangan auns air setiap hari bahawa badan dan paru-paru anda perlu untuk penyembuhan yang betul dan flushing.10. Untuk membantu mengelakkan pertambahan berat badan, makan sayur-sayuran dan buah-buahan dan bukannya gula-gula dan pastri. Saderi dan lobak merah boleh digunakan dengan selamat sebagai pengganti jangka pendek untuk rokok. Merokok adalah tubuhmu petunjuk lama yang makan telah berakhir. Cari cue.11 baru. Jika anda bimbang tentang berat badan, melakukan beberapa bentuk sederhana senaman biasa. Jika anda tidak pernah bersenam secara tetap, berunding dengan doktor anda untuk program latihan praktikal yang selamat untuk you.12. Jika anda menghadapi krisis, (misalnya tayar pancit, banjir, hujah, penyakit keluarga, kewangan) manakala berhenti, ingat, merokok adalah tiada penyelesaian. Merokok hanya akan merumitkan keadaan asal semasa mencipta satu lagi krisis - penuh dan lengkap nikotin relapse.13. Jujurlah! Sesungguhnya melihat diri anda sebagai "ketagih kepada nikotin" kerana anda berada! Hanya satu sedutan dan anda akan merta atau tidak lama selepas itu mengalami berulang penuh dan lengkap kembali ke tahap sebelum anda penggunaan nikotin atau lebih tinggi. Jangan melihat ia mengambil hanya "SATU" puff, melihat ia sebagai mengambil mereka semua kembali. Gambar mereka all.14. Jangan berdebat dengan diri sendiri berapa banyak yang anda mahu "rokok." Anda tidak mengidamkan rokok apa-apa lebih daripada penagih heroin yang sangat memerlukan jarum. Rokok dan jarum adalah semata-peranti penyampaian ubat. Apa yang anda perlu adalah ins (karangan kebaikan dan keburukan internet kepada remaja) de.15 dadah. Jimat wang yang anda biasa gunakan ke atas rokok dan membeli sendiri sesuatu yang anda benar-benar mahu selepas seminggu atau sebulan. Jimat selama setahun dan anda boleh merawat diri anda untuk vacation.16 a. Amalkan senaman pernafasan yang mendalam apabila anda mempunyai keinginan yang. Tarik nafas perlahan-lahan dan jauh ke dalam bahagian bawah setiap paru-paru manakala penjelasan fikiran anda daripada chatter.17 yang sia-sia. Bayangkan cabaran masa depan (tekanan, kegembiraan yang besar, berat badan, kebosanan, kemalangan, penyakit yang serius, kematian orang yang dikasihi, pengebumian, masalah kewangan, akhir hubungan, minum, tempoh masa yang lama di sekitar perokok ) dan bayangkan diri anda berjaya mengatasi setiap them.18. Memanjat keluar dari lubang perokok dalam anda dan memulakan kehidupan baru anda. Melibatkan diri dalam aktiviti-aktiviti yang memerlukan lebih daripada satu jam untuk melengkapkan dan mencabar body.19 baru anda. Tanya diri anda cara anda rasa tentang akan kembali ke tahap yang lama penggunaan. Berhenti merokok adalah salah satu daripada beberapa cadangan di dunia di mana yang 99% berjaya cara 100% kekalahan. Ia merupakan satu semua atau apa-apa proposition.20. Ingat bahawa hanya ada dua sebab yang baik untuk mengambil sedutan sebaik sahaja anda berhenti. Anda membuat keputusan yang anda mahu untuk kembali ke tahap yang lama penggunaan sehingga cripples merokok dan kemudian membunuh anda, atau, anda membuat keputusan anda benar-benar menikmati pengeluaran dan anda ingin ia kekal selama-lamanya. Selagi kedua-pilihan ini merayu kepada anda - JANGAN AMBIL PUFF LAGI! (karangan kebaikan dan keburukan internet kepada remaja nutrient agar function)

karangan kebaikan dan keburukan internet kepada remaja




undefined

Dikirim pada 20 Oktober 2016 di Desain
comments powered by Disqus


connect with ABATASA