0
Dikirim pada 26 Oktober 2016 di Desain

hamil demam malam


(hamil demam malam) Kurangkan berat badan dengan memakan lebih serat Adakah anda tahu ia adalah mungkin untuk kehilangan berat badan dengan hanya sedikit meningkatkan jumlah serat yang anda makan? Semua orang bersetuju bahawa termasuk jumlah yang layak serat dalam diet anda adalah idea yang baik. Fiber dalam kuantiti yang sederhana mempunyai banyak manfaat untuk badan anda termasuk fungsi usus yang baik dan ia membantu untuk mengurangkan kolesterol. kekurangan serat mengambil ia tol di perut anda dengan peningkatan risiko: sembelit, kembung, buasir dan kanser kolon. Obesiti, kolesterol tinggi dan penyakit jantung juga dikaitkan. Terdapat dua jenis serat pemakanan tetapi apa kesan tidak setiap jenis serat ada di badan anda? Serat tidak larut datang daripada makanan seperti daun kubis, lobak merah, dan kacang, dan tidak diserap oleh badan. Ini bermakna ia berfungsi sebagai julap semulajadi dan boleh membantu dalam mengekalkan fungsi usus yang baik. Oleh kerana ia tidak diserap gentian berlalu agak cepat melalui anda sistem penghadaman. Serat tidak larut menyerap air dan boleh membantu anda berasa kenyang tanpa menambah kalori. Serat larut terdapat dalam makanan seperti epal, oat, dan beras. Ia diserap oleh badan dan boleh membantu menurunkan kolesterol dalam badan anda. Apabila dimakan larut bentuk serat gel dengan kehadiran air yang membengkak dan membuat anda berasa kenyang jadi anda boleh makan kurang. Berapa banyak s (hamil demam malam) serat yang anda perlu makan? Terdapat banyak faedah kepada makan serat dari membantu daripada penyakit jantung dengan fungsi usus yang baik dan membantu untuk mengurangkan kolesterol tetapi seperti apa-apa makan terlalu banyak akan menyebabkan kesan buruk. Orang dewasa sihat adalah disyorkan untuk makan 18 gram serat sehari, kira-kira bersamaan dengan semangkuk cornflakes untuk sarapan pagi, epal untuk makan tengah hari, pir sebagai snek petang pertengahan dan hidangan lobak merah dan kuantiti kecil kacang panggang dalam petang. Terdapat lain-lain sumber serat seperti kepingan bran atau beras jadi berbeza-beza diet anda adalah lebih daripada mungkin. Jangan menukar diet anda dengan cepat dalam sekelip mata. Seperti semua perkara dalam kehidupan, secara beransur-ansur berubah kepada gaya hidup yang lebih sihat. Dengan memasukkan lebih banyak serat dalam makanan anda, anda akan berasa lebih kenyang tanpa menambah kalori supaya boleh makan kurang dan mengurangkan berat badan. Bagaimana untuk Tambah Lebih Fiber kepada Diet Anda Adakah anda mendapat serat yang cukup dalam diet anda? Mujurlah, dengan jumlah yang disyorkan serat ke dalam diet anda tidak perlu bermakna makan salad setiap hari, jika anda mengikuti langkah-langkah ini: Memikirkan berapa banyak lebih banyak serat anda need.Keep diari makanan untuk merakam apa yang anda makan, dan berapa banyak dalam kuasanya setiap hari. Mencari setiap item ma (punca demam denggi di malaysia) anan di Internet dan melihat berapa banyak serat setiap satu mengandungi. Amerika rata-rata mendapat 14 gram serat sehari tetapi di sini adalah apa yang anda patut dapat: Lelaki bawah 50, 38 gram serat setiap dayMen lebih 50, 30 gram serat setiap dayWomen bawah 50, 25 gram serat setiap dayWomen lebih 50, 21 gram serat sehari Tambah serat untuk diet anda slowly.If sedang anda mendapat 10 gram serat sehari, tidak melompat kepada 35 gram serat pada hari berikutnya. Anda perlu memberi bakteria semula jadi dalam masa sistem pencernaan anda untuk menyesuaikan diri dengan pengambilan serat baru anda. Apa yang anda mahu lakukan adalah membuat perubahan berikut ke atas sekurang-kurangnya beberapa minggu. Mulakan dengan breakfast.If anda boleh mendapatkan sarapan rutin gentian dibungkus pergi, anda mungkin boleh menambah pepejal 5-10 gram serat untuk diet harian anda. Makan bijirin dengan 5 atau lebih gram serat setiap serving.If anda mempunyai bijirin kegemaran anda tidak boleh melepaskan, tambah beberapa sudu bran gandum yang belum diproses atau mencampurkannya dengan serat yang tinggi cereal.If anda suka makan roti bakar pada waktu pagi, menjadikannya roti gandum. Sebagai alternatif, terdapat jenama roti dan mufin Inggeris yang mempunyai 5 atau lebih gram serat setiap mufin slice.Bake yang menggabungkan dihancurkan bijirin bran atau yang belum diproses buah gandum bran.Add seperti buah beri, kismis, atau p (punca demam denggi di malaysia) ang untuk bijirin anda (atau lebih penkek anda atau wafel) untuk meningkatkan serat anda dengan 1-2 gram. Tinggalkan kulit on.Incorporating lebih buah-buahan dan sayur-sayuran ke dalam diet anda akan menambah serat, tetapi hanya jika anda makan kulit, kerana itulah di mana semua gentian. Jadi jangan mengupas mereka epal sebelum anda makan mereka. Jika anda makan kentang, cuba untuk meninggalkan kulit dalam hidangan (seperti jika membuat kentang bakar atau lecek). Ia juga bernilai mengetahui bahawa menjaga kulit pada kentang apabila anda memasak mereka akan membantu menjaga lebih banyak vitamin dan mineral dalam daging. Hanya tidak makan mana-mana bahagian kulit yang berwarna hijau. Makan bijirin penuh. Bukan sahaja ini akan menawarkan manfaat kesihatan serat ditambah, tetapi ia juga boleh membantu anda kehilangan lemak perut. Diet yang kaya dengan bijirin penuh mengubah glukosa dan tindak balas insulin dalam badan anda, yang mempercepatkan lebur lemak, dan lemak visceral (lapisan dalam lemak), adalah lebih mudah untuk badan anda untuk membakar daripada lemak subkutaneus di bawah kulit anda. Makan lebih beans.Beans biasanya sangat tinggi serat, dan juga dalam protein (yang baik untuk jika anda otot bangunan). Menambah mereka ke sup atau salad. Makan lebih banyak makanan Mexico! Banyak hidangan Mexico menggabungkan kacang: burritos, enchiladas, taco, quesadillas dan nachos. Membuat cili. Makan hummus. (punca demam denggi di malaysia hamil demam malam)

punca demam denggi di malaysia




undefined

Dikirim pada 26 Oktober 2016 di Desain
comments powered by Disqus


connect with ABATASA