0
Dikirim pada 28 Oktober 2016 di Desain

kebaikan olive oil pada kulit


(kebaikan olive oil pada kulit) Jaga Kesihatan Anda Sebelum dan Selepas PregnancyDuring kehamilan badan wanita mengalami perubahan yang mendadak. Saiz meningkat dan berat badan adalah tanda yang paling menonjol. Apabila mereka membesar payudara dan membengkak perut, ramai wanita yakin bahawa badan anda tidak akan pulih bentuk normal, tetapi badan tidak perlu diubah permanently.A sistem yang betul memastikan bahawa tiada kenaikan berat badan yang berlebihan, dan postur yang betul dan mengamalkan senaman ringan , mengatakan bahawa selepas kelahiran badan dengan mudah dan cepat kembali ke bentuk sebelum ini, jika tidak masalah way.Possible lebih baik semasa mengandung dan tempoh selepas bersalin. Mengandung: Ø Semasa mengandung kesakitan yang disebabkan oleh berat tambahan abdomen, yang membayangkan ketegangan yang lebih besar pada Hemorroides backØ yang boleh menjadi lebih teruk dengan constipationØ varikos VeinsØ crampsØ bengkak anklesAll ini boleh disebabkan oleh peredaran darah yang lemah dan berdiri untuk masa yang lama kembali. tempoh selepas bersalin: Ø Payudara boleh jatuh jika telah bra yang baik semasa mengandung dan after.Ø The sakit belakang boleh datang dari tidak telah diselaraskan kedudukan selepas kelahiran child.Ø A menonjol perut datang dari kekurangan exercise.Ø A kawalan lemah pundi kencing dan bengkak matriks boleh berlaku jika tidak menguatkan otot senaman otot lantai pelvik. Laman-laman berikut memberikan nasihat mengenai postur dan bersantai, dan menggambarkan beberapa senaman mudah sebelum dan selepas bersalin. Sentiasa berunding dengan doktor sebelum memulakan sebarang aktiviti exercise.Posture dan setiap hari: Bahagian ini bermula dengan cara yang baik dan buruk untuk melakukan tindakan tertentu, seperti berjalan, duduk dan berdiri. Berat tambahan membuat tindakan ini adalah sukar semasa mengandung, dan melaksanakan mereka dengan tidak betul peningkatan ketegangan di bahagian perut dan belakang. postur yang baik adalah penting pada bila-bila masa, tetapi semasa mengandung adalah lebih penting. Pendirian belakang adalah punca yang paling meluas sakit belakang di kalangan wanita hamil. Relaksasi: Seorang wanita hamil mendapat letih, dan selebihnya di peringkat akhir kehamilan adalah penting. Selepas 34 minggu, dan lebih awal jika boleh, cuba untuk berdiri selama 30 minit hingga satu jam, sebaik-baiknya selepas makan. Jika ia adalah sukar untuk berbaring pada siang hari, cuba untuk berehat seberapa banyak yang horizontal.Exercises mungkin sebelum penghantaran: Kehamilan melibatkan usaha yang besar untuk wan (kebaikan olive oil pada kulit) nita, dan dengan sendirinya adalah aktiviti fizikal yang lebih berat ia melaksanakan. Dengan mengandaikan tiada komplikasi, kebanyakan wanita digalakkan untuk meneruskan rutin biasa, tetapi harus berhati-hati untuk tidak lebih letih. Berjalan adalah cara terbaik untuk mengekalkan kecergasan umum semasa pregnancy.The baki latihan yang dicadangkan ini adalah direka khusus untuk meningkatkan postur dan peredaran, dan menguatkan otot bahagian pelvis. Otot-otot menyokong organ-organ abdomen dan regangan seperti buaian dari tulang sulbi (tulang ekor) ke hadapan pelvis. Ia adalah sangat penting untuk belajar untuk kontrak mereka semasa mengandung untuk mengekalkan keanjalan. Postur postur dan activitiesPracticing harian yang baik sepanjang masa semasa hamil akan membantu untuk mengelakkan ketegangan yang berlebihan pada belakang anda dan stomach.During kehamilan, terdapat kecenderungan untuk berjalan teruk, dengan pelvis tujah ke hadapan, meningkatkan kelengkungan back.The cara terbaik untuk pergi adalah lurus, kepala sehingga, belakang lurus, perut dan dada tinggi. Jika anda berasa letih, ia adalah mudah untuk masuk ke kerusi dengan tulang belakang melengkung dan terjamin secara tidak wajar. Perut, dada dan tulang rusuk cenderung, menyebabkan sakit belakang. Duduk, sebaliknya, baik di kerusi, belakang dan paha di atas lantai atau di atas kusyen. Menarik pelvis ke bawah dan masuk ke dalam perut. Di kerusi biasa, kusyen yang digunakan untuk mengikat kelengkungan belakang. Membesarkan anak dengan mudah, anda perlu untuk mendekam dengan lutut bengkok dan kaki selain. Menyimpan ruang yang betul, mendekati kanak-kanak dan diluruskan. Elakkan mengangkat berat semasa mengandung. Untuk mengangkat objek dari lantai, anda perlu bengkok lutut anda dengan kaki anda kedudukan, menjaga belakang lurus. Untuk memakai, duduk di atas katil atau kerusi dengan kaki anda selain, dan meletakkan kaki di atas lutut yang bertentangan. Apabila menggunakan penyapu dan penyodok, anda perlu bengkok dengan rollidas berasingan belakang lurus. Apabila mereka duduk di dalam tandas, letakkan kaki anda di atas bangku, lutut luas selain, atau bersandar ke hadapan untuk mengelakkan ketegangan. Hormat dengan keempat kakinya adalah kedudukan yang terbaik untuk memotong fabrik. postur yang tidak betul apabila seterika adalah penyebab biasa sakit belakang, cuba untuk mengelakkan lenturan belakang anda dan gunakan papan seterika terlalu rendah. Untuk keselesaan yang lebih baik apabila seterika, tetapkan menyerong ke meja dengan satu kaki di hadapan yang (kebaikan keburukan derma darah) lain, lutut sedikit bengkok. Elakkan terlalu bersandar pada singki. Sebaliknya, meletakkan satu kaki di depan yang lain dan membengkokkan ia sedikit, menjaga lurus belakang anda. Menyapu dengan penyapu, meletakkan satu kaki di hadapan yang lain dan berayun ke depan dan belakang, menjaga belakang anda lurus seperti yang anda menyapu. Cuba elakkan merokok dalam masa ini keseluruhan. senaman selepas bersalin Sebaik sahaja bayi dilahirkan, wanita itu mahu mendapatkan semula kadar sebelum ini ASAP. Oleh itu, kami telah memasukkan satu bahagian latihan untuk tempoh selepas bersalin. Seperti dalam tempoh antenatal, penekanan adalah pada otot lantai pelvik, yang mesti diperkukuhkan untuk mendapatkan semula kawalan yang sepatutnya pundi kencing, untuk hubungan seks dan untuk mengelakkan membonjol rahim dalam usia pertengahan. Sejurus selepas kelahiran, ia harus bermula senaman ringan, tetapi selepas enam minggu selepas bersalin biasanya tidak membawa bahaya kuat senaman. Diet yang seimbang selepas DeliveryFor sembilan bulan mungkin telah menonton diet anda yang mungkin untuk memberikan bayi anda pemakanan yang terbaik mungkin. Sekarang anda telah melahirkan anak, terutamanya jika anda sedang menyusukan anak, memantau diet mereka dengan penjagaan yang sama akan membawa banyak benefits.Eating baik untuk penyusuan yang lebih baik: Anda akan terkejut untuk mengetahui bahawa dalam kajian menganalisis komposisi susu daripada ibu-ibu di negara-negara di mana kelaparan dan negara-negara perindustrian, komposisi susu ibu adalah lebih kurang sama. Tetapi status pemakanan ibu-ibu yang tidak boleh makan dengan baik adalah lebih buruk berbanding dengan ibu-ibu membuat diet yang seimbang. Pendek kata, apa yang badan anda tidak mendapat melalui pemakanan yang seimbang untuk memberi makan kepada bayi anda, anda akan get.Being baik dipelihara akan memberikan anda lebih banyak tenaga, stamina dan baik secara keseluruhan hanya apabila anda memerlukannya: semasa pemulihan daripada melahirkan anak dan dalam yang berikut bulan. Menjaga bayi yang memerlukan banyak tenaga dan kekal sihat akan membantu anda tinggal di bentuk. Diet yang seimbang: Makan dengan baik bermakna makan bahagian yang betul untuk berat badan dan ketinggian kumpulan makanan utama dan mengelakkan orang lain, atau sekurang-kurangnya memakan dagingnya di moderation.If anda mengikuti diet seimbang yang berkhasiat semasa mengandung, ia adalah mudah untuk terus makan dengan cara ini. Kerana jika anda menyusukan anak perlu menambah kalori untuk diet anda, diet yang disyork (kebaikan keburukan derma darah) semasa mengandung adalah sangat baik disesuaikan dengan keperluan mereka kerana ia memberi kalori tambahan dan mengandungi tahap kalsium yang mencukupi untuk kekal stabil semasa menyusukan baby.There beliau adalah beberapa kepercayaan tradisional dalam budaya kita yang percaya bahawa ada makanan tertentu yang tidak boleh dimakan semasa kuarantin kerana kerosakan kepada keadaan matriks. Menurut tradisi selepas bersalin adalah "panas" di mana kita mesti mengelakkan perkara-perkara yang dianggap "sejuk." Walaupun ia adalah tradisi kuno, tidak termasuk buah-buahan dan sayur-sayuran dari diet anda tidak adalah idea yang baik semasa diet selepas bersalin period.Your dalam tempoh selepas bersalin hendaklah merangkumi: Sayur-sayuran, bijirin dan bijirin: kacang merah, kacang, kacang, beras, bijirin sarapan, roti etc.Vegetables (sayur-sayuran berdaun, merah dan kuning): bayam, brokoli, kacang, lobak merah, tomato, zucchini, lada etc.Fruits (termasuk buah-buahan sitrus kerana mereka adalah tinggi dalam vitamin C): oren, strawberi, pisang, epal, pic dan sebagainya on.Dairy: susu, yogurt, keju etc.Protein: Daging, ayam, ikan, kerang, telur, kacang dan sebagainya lemak on.Healthy (di bahagian-bahagian yang sangat kecil): sayur-sayuran minyak, marjerin, mayonis, sos dan lain-lain Gula-gula dan lemak yang tidak sihat seperti lemak babi atau trans lemak harus dielakkan atau dimakan hanya occasionally.Eat sihat: Satu cara yang berkesan untuk makan sihat adalah untuk memasukkan Amerindian kecil atau makanan ringan yang sihat di antara waktu makan. Tiga kali sehari, tiga makanan ringan, pertengahan pagi, snek dan sebelum tidur akan membantu anda mengelakkan rasa lapar dan memastikan tahap gula anda lebih stabil. Beberapa contoh makanan ringan yang sihat adalah buah-buahan dengan yogurt yang, sepotong roti dengan keju atau segenggam kacang dengan buah-buahan juice.Moreover semula jadi, sarapan pagi yang enak dan seimbang adalah salah satu perkara yang terbaik yang anda boleh lakukan untuk memulakan hari . Ia akan memberi anda tenaga apabila anda perlu untuk tiba lapar dan mengelakkan waktu makan tengah hari. Termasuk dalam buah-buahan anda sarapan, bijirin, dan tenusu proteins.And di atas semua, menonton bahagian anda. Selalu dekat dengan cawan yang ukuran standard anda makanan. Satu hidangan sayur-sayuran adalah satu cawan mentah, sayur-sayuran yang dimasak setengah sebagai hidangan beras atau kacang. Di kedai-kedai buku anda boleh mencari buku makanan untuk mengira bagaimana untuk mengukur bahagian makanan yang anda suka. (kebaikan keburukan derma darah kebaikan olive oil pada kulit)

kebaikan keburukan derma darah




undefined

Dikirim pada 28 Oktober 2016 di Desain
comments powered by Disqus


connect with ABATASA